Pagina's

dinsdag 9 februari 2016

Knuffels haken

 
Al een hele tijd lag het hoofdje voor Gido Giraffe klaar. Maar door allerlei nieuwe ideeën werd de rest van Gido telkens maar weer verder verschoven. Nu heb ik in het nieuwe jaar een lijst opgeschreven met alles wat nog af moest en wat ik nog zou willen maken. Gido is weer de eerste knuffel die ik heb gemaakt na al die letters.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mijn volgende project was het opmaken van restjes garen. Dit idee had ik al een keer opgedaan op een facebookpagina. En ik moet zeggen dat ik hem heel leuk vind geworden. Na het maken van Beer Bram van Stip & HAAK had ik nog veel restjes garen over en heb ik besloten om ook maar een Snuf Konijn te maken.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mijn nu volgende project was Boris Beagle. Deze heb ik gemaakt met Stonewashed garen, waar ik normaal niet zo van hou omdat het pluist. Maar het voorbeeld van Stip & HAAK vond ik zo leuk dat ik het heb overgenomen.
 
 
Het volgende doel is om weer een nieuw patroon te schrijven. Het hoofd ligt al bijna zes maanden te wachten op de rest van zijn lichaam. Ik ben benieuwd of mij dit dit jaar nog gaat lukken, want er staat een nieuwe uitdaging op mij te wachten, waardoor ik veel minder tijd zal kunnen haken.
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten